زنان سرزمین من

هم اکنون نیازمند یاری رنگی رنگی تان هستم

چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۵ ب.ظ
زنان سرزمین من - هم اکنون نیازمند یاری رنگی رنگی تان هستم

چند هفته قبل نفیسه زنگ زد که باید این دفعه در دورهمی دوستای امیرکبیریمان، تو حرف بزنی. در مورد یک موضوع فرهنگی، سیاسی، اجتماعی یا کلن هر چه که فکر می کنی برای جمع خوب است.

خب من هم اول از همه حواله اش دادم به یکی دیگر و آن یکی دیگر هم زرنگ تر از من، دوباره نفیسه را فرستاد برایم. قبول کردم؛ بعدش هم در شلوغ پلوغی این روزهایم یادم رفت که اصلاً بهش فکر کنم. حالا نفیسه اس ام اس زده که این هفته برنامه است و من هم افتاده ام به فکر که برای یه عده دوستی که تقریباً در یک رنج سنی هستیم و هم مجرد داریم بینمان و هم متأهل و یک عده بچه دارند و یک عده ندارند و همه هم یا قبلاً از بچه های فعال فرهنگی بودند یا همچنان فعال‌اند و گرایش های سیاسی متفاوتی هم با هم داریم و اینا؛ در مورد چی حرف بزنم. پیشنهادی چیزی لطفاً.

 

سال جنگیدن و نجنگیدن
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۴
یک زن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی