زنان سرزمین من

نترس...

پنجشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ب.ظ
زنان سرزمین من - نترس...نترس...

استرس دارم؛ از آن مدل استرس هایی که هر وقت دچارشان می شدم، به جای ایستادن و جنگیدن، پشتم را می کردم و الفرار. از آن مدل استرس های رواعصاب زندگی ام؛ ولی امسال با خودم عهد کرده ام که این عادت بیخود را بگذارم کنار. سفت و محکم بایستم روبروی هر آنچه و هر آنکس که از او واهمه دارم و سخت مبارزه کنم تا شکستش بدهم. امسال سالی ست که باید راست راست توی چشم های مشکلاتم زل بزنم و پنجه بیندازم در پنجه هایشان و پشتشان را بخوابانم زمین. نباید ترسید؛ نباید پشت کرد؛ نباید فرار کرد.

وقتی...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۳
یک زن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی